A HungarEat Kft. 2007. év óta végez már konzervipari tevékenységet, amely kezdetben csak bérfeldolgozásból tevődött ki. 2021.-ben a HungarEat Kft.-t megvásárolta a Gyenes Cégcsoport, amelynek segítségével sikerült a bérgyártás mellett jelentős saját márkás termékeket is előállítania. Ennek hatására jött létre még szintén 2021.-ben a hagyományos termékek esetében a Green Vital, a prémium termékek esetében pedig a Gold Vital termékcsalád, amely a
HungarEat Kft kizárólagos márkaneveit jelenti az Európai Unió mind a 27 országában. A cégcsoportnál nagy hangsúlyt fektetnek a tulajdonosok arra, hogy az általuk megtermelt alapanyag nagy részét saját maguk dolgozzák fel, így nagyon sokrétű tevékenységek jellemzők erre a családi tulajdonú vállalkozásra. A vállalkozás a mezőgazdasági termelés szinte minden szegmensében jelen van, hiszen az alábbi tevékenységekkel foglalkozik:
szántóföldi növénytermesztés: 3.000 ha
gyümölcstermesztés: 20 ha
sertéstenyésztés: 7.000 hízó/év
GMO mentes fehérje takarmány előállító üzem: 5.000 tonna/év
ehhez kapcsolódó termeltetési integráció: 2.000 ha
vetőmag előállítás: 1.500 tonna/év
konzervipari tevékenység: 10-12.000.000 egység/év
napenergia termelés: 1,7 MWh/év
A konzervipari feldolgozás terén nagy szakmai múlttal rendelkező munkavállalókat alkalmaznak, akik ismerik a modern kor vívmányainak köszönhető technológiák által legyártható egészséges termékek teljes szortimentjét. A legmodernebb technológiákat is alkalmazva csak tartósítószer mentes termékek készülnek az üzemben. Talán a szerteágazó alapanyag termelésnek köszönhetően elmondhatja magáról a vállalkozás, hogy az üzem által gyártott közel 30 féle termék és azok alkotóelemeinek 80%-a a saját területekről kerül be a rendszerbe. Ez alatt természetesen a növényi és állati eredetű alkotóelemeket is beleértjük. A vállalkozás célul tűzte ki magának, hogy egy valóságos szántóföldtől az asztalig típusú termelési rendszert épít fel a teljes nyomonkövethetőség mellett. Nagyon fontosnak tarja még, hogy nem csak a prémium szegmensben állítson elő egészséges és tartósítószer mentes termékeket, hanem a hagyományos termékcsaládok esetében is ez igaz legyen. Minden esetben törekszik a kedvező ár-érték arányú termékek előállítására, úgy hogy közben a minőségi termékelőállítási stratégiáját nem adja fel.